niedziela, 29 stycznia 2012

Krewetki z masłem czosnkowym z grilla

Wyśmienite krewetki z czosnkiem, coś innego na grilla.


Składniki:

* 350g surowych, obranych krewetek
* 2 łyżki świeżej, posiekanej pietruszki
* 4 łyżki soku z cytryny
* 2 łyżki oliwy z oliwek
* 75g masła
* 2 posiekane ząbki czosnku
* sól i pieprz


     Krewetki wymieszać z pietruszką i sokiem z cytryny, dodać pieprz i sól do smaku. Marynować w lodówce co najmniej 30 min. Rozgrzać olej i masło razem z czosnkiem w małym rondlu, mieszając, aż masło się stopi.
    Wyjąć krewetki z marynaty łyżką cedzakową i włożyć je do rondla z masłem i czosnkiem. Mieszać dokładnie, aż krewetki całkowicie pokryją się masłem czosnkowym, a następnie nadziać je na kilka szpikulców.
    Piec szaszłyki nad gorącymi węglami przez 5-10 min, od czasu do czasu obracając, aż krewetki będą różowe i upieczone. Podczas pieczenia obficie smarować masłem czosnkowym.
    Przełożyć szaszłyki na tależe i pokropić pozostałym masłem czosnkowym.

Smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz